Faceți căutări pe acest blog

duminică, 28 martie 2010

Cabral luptă împotriva tutunului: "De când nu mai fumez îmi tremură mâinile şi ameţesc "

    
     Cabral mărturiseşte că trece printr-o experienţă inedită de când a hotărât să renunţe la fumat.
     Prezentatorul de televiziune afirmă că astăzi a trăit un sentiment ciudat când şi-a aprins prima ţigară, după ce de aproape o săptămână a început să reducă numărul ţigărilor. Cabral spune că a înţeles pentru prima dată în viaţă ce înseamnă dependenţa cu tot ceea ce implică: ameţeli, tremur de mâini şi genunchi înmuiaţi.
     "A, a mai fost un moment ciudat, dar din categoria naspa... la prima tigara de azi mi s-a facut rau, cu ameteli, genunchi inmuiati, tremur de maini si altele din registrul asta. Si, recunosc, pentru prima data in viata am inteles pe pielea mea ce inseamna dependenta. Pentru ca, vedeti voi, fumatorii au zisa asta, "Mai, pot sa ma las cand vreau eu!" si ei cred in asta, sunt convinsi, pana cand... incearca sa se lase si nu reusesc (sper ca ati observat ca atunci cand vorbesc despre fumatori, vorbesc despre "ei").", scrie Cabral, pe blogul personal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu