Faceți căutări pe acest blog

duminică, 28 martie 2010

Dan Negru, despre greva profesorilor: "Se poartă ca nişte adolescenţi nărăvaşi"

    
     Dan Negru dezaprobă maniera prin care profesorii îşi cer drepturile considerând că este total neelegantă.
     Prezentatorul TV spune că dascălii ar trebui să fie mai moderaţi în manifestări dacă vor ca elevii lor să îi ia în seamă atunci când le vorbesc despre comportamentul civilizat şi viaţa elegantă.


     "Inteleg lipsurile materiale, stiu ca o duc greu in perioada asta dar n-am sa accept niciodata imaginile pe care le-am vazut azi. O turma de profesori comportindu-se ca niste adolescenti naravasi...Maine vor reintra in clase invatindu-i pe elevi sa aibe un comportament civilizat, demn, invatindu-i ca in viata eleganta si bunul simt sunt lucruri de pret.
     In 2006 am prins o greva a profesorilor la Madrid. Un sir lung de oameni, decenti, treceau prin fata ministerului lor. Nu scandau, nu aveau trompete,papusi,coifuri,nu tropaiau si nu huiduiau, Doar treceau, in liniste. Asa am aflat ca sunt dascali, m-a uimit decenta oamenilor la un miting si i-am intrebat pe cei cu care eram cine sunt protestatarii. Am aflat ca erau dascali.", scrie Dan Negru pe blog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu