Faceți căutări pe acest blog

vineri, 26 martie 2010

Mircea Radu: "Când eram mic, mă jucam cu o maimuţă şi un ursuleţ de pluş"

   
     Fostul prezentator al emisiunii "Din Dragoste" a rememorat momentele cele mai dragi din copilăria sa.
     Mircea Radu a dezvăluit, într-un interviu acordat pentru Europa FM, că avea doi buni prieteni pe care el însuşi îi botezase.


     "Când eram mic, mă jucam cu o maimuţă pe nume Tamba şi un ursuleţ de pluş pe nume Tache. Mama mea mi-a povestit că nu a ştiut niciodată cum de i-am botezat aşa, căci nu cunoşteam pe nimeni cu aceste nume", a declarat Mircea la "Deşteptarea" cu Bogdan Miu şi Monica Anghel.
     Fosta vedetă de la Antena 1 a mai spus că melodia de generic al emisiunii pe care o realiza la postul din Băneasa nu îl mai duce cu gândul la ce a fost în trecut.
     "O perioadă ca cea de la 'Din dragoste', care a fost o experineţă nemaivăzută, nu voi mai trăi niciodată. Turneele lungi, oamenii alături de care am lucrat, cei pe care i-am întâlnit, situaţiile neverosimile în care am fost pus, toate au fost o felie importantă din viaţa mea. Totuşi când ascult la radio piesa 'all you need is love', nu mă gândesc decât la ce trăiesc acum, nu leg acea melodie de trecut", a mai spus Mircea Radu la "Camera Secretelor".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu