Faceți căutări pe acest blog

marți, 23 martie 2010

Dani şi-a făcut profil pe Facebook: "Ăsta e hadevăratu feisbuc a lu Dani Oţil"

sursa foto:daniotil.ro
     Prezentatorul emisiunii de dimineaţă de la Antena 1 s-a decis să îşi facă un cont pe celebrul site de socializare pentru a le da peste nas celor care se dădeau drept el ca să agaţe ori să câştige diverse concursuri.
     "Nu m-a deranjat prea tare, până când mi-aţi scris foarte mulţi că îl ajutaţi să câştige o maşină într-un concurs online, bazat pe click-urile voastre", a explicat Dani.

     "Am decis de azi că cel mai indicat este să îmi fac o pagină personală şi să încerc să adun un pic mai mulţi prieteni decât el, ca să se facă diferenţa", a postat Dani Oţil pe blogul lui. Apoi i-a îndemnat pe fani: "Căutaţi Dani Oţil, cu poza de profil cu draperiile".
     "Ăsta e hadevăratu feisbuc a lu Dani Oţil...sătul tot văd impostori...deşi am propriul site/blog daniotil.ro care face cam tot asta...am hotărât să las urme şi pe aici...că vorba ceia, dacă mai poţi pune o fereastră la casă...de ce nu?!?", a scris matinalul pe Facebook.


Sursa: Cancan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu