Faceți căutări pe acest blog

joi, 25 martie 2010

Adrian Enache: "Mihai Morar prezintă o emisiune de doi lei"


     Adrian Enache a fost foarte deranjat de afirmaţiile lui Mihai Morar care l-a numit Elvis de Galaţi.
     Cântăreţul afirmă că realizatorul TV prezintă o emisiune de doi lei şi educaţia primită nu îi permite să se coboare la nivelul lui.
     "Până acum am avut o impresie bună despre Mihai Morar, dar după ce a făcut acum am rămas mut. M-a mai numit «Elvis de Galaţi», dar educaţia nu-mi permite să mă cobor la nivelul lui şi nici să vin la emisiunea lui de doi lei. Mihai Morar îşi dă singur în cap când spune că eu mă consider «cel mai mare entertainer» şi că de doi ani echipa lui umblă după mine să mă aducă în emisiune. Asta nu denotă că îţi place ceea ce fac, dar mă vrei cu orice preţ?!", spune Adrian Enache, conform ziarului Ring.


Sursa:Cancan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu