Faceți căutări pe acest blog

vineri, 26 martie 2010

VIDEO Bianca a leşinat în direct! Botezatu: "Dacă o găseam acasă, o tundeam!"


     Bianca Drăguşanu, fosta iubită a lui Cătălin Botezatu, a suferit o cădere de calciu provocată de despărţirea de designer şi a leşinat în timpul emisiunii "Un show păcătos" , iar Cătălin Botezatu a plecat de la Buftea unde se antrena pentru concursul "Dansez pentru tine", pentru a vorbi cu fosta lui iubită despre vizita ei la fotbalistul Adrian Cristea, surprinsă şi prezentată în exclusivitate de Cancan.


     În timpul emisiunii moderată de Dan Capatos, Bianca a plâns într-una şi a luat un calmant pentru a se linişti, cu toate acestea ea a leşinat în direct, având nevoie de îngrijirile medicilor. Înainte de acest moment ea a declarat că "Încă îl mai vreau pe Cătălin din tot sufletul" şi "Da, am greşit când am intrat în casa altui bărbat, dar eu ştiu că nu am făcut nimic. Sunt vinovată că am fost în casa unui bărbat! Am fost prinsă de paparazzii Cancan, asta e, toată lumea ştie că ei sunt cei mai buni, acum nu mai pot să neg nimic!"
     Surse din anturajul designerului ne-au declarat că acesta era foarte supărat în momentul în care a plecat spre casa fostei sale iubite, spunând "Mă duc la Bianca să o tund pentru ce mi-a făcut!" , apoi i-a transmis lui Dan Capatos prin intemediul colegilor lui că: "Dacă Bianca mai are un pic de bun simţ ar trebui să părăsească emisiunea asta, televiziunea asta, oraşul asta. Roag-o pe Bianca să nu mai mintă şi să spună că era liberă pentru că ştie foarte bine când ne-am certat!" le-a spus acesta celor din platou. Apoi a adăugat: "Pentru mine, Bianca nu mai există!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu