Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 17 iulie 2010

Actorul Octavian Strunilă are o imaginaţie debordantă! Crede că fetiţa lui seamănă cu Einstein

 
   Octavian Strunilă a avut o revelaţie zilele trecute. La finalul unei şedinţe foto pe care i-a făcut-o fetiţei sale, pe care a imortalizat-o în diferite ipostaze care mai de care mai haioase, una dintre pozele pe care le realizase i-a atras atenţia vedetei de la Pro TV. Aceasta semăna izbitor de mult cu o fotografie celebră care a făcut înconjurul lumii, respectiv poza în care apare Einstein cu limba scoasă. Gestul savantului a fost copiat practic la indigo de micuţa Maria Equazella, care, din cauza vârstei fragede, habar nu are de existenţa lui Einstein, darămite de gesturile acestuia. "Mi-am cumpărat un aparat foto nou şi i-am făcut mii de poze fetiţei mele.     
     Într-o seară, când mă uitam la ele, am văzut această fotografie, care m-a dus cu gândul la Einstein. Am căutat pe internet fotografia lui, le-am alăturat şi a ieşit asta", ne-a relatat "Steven" haioasa întâmplare.
     Imaginea care îl înfăţişează pe Albert Einstein cu limba scoasă a fost realizată în 1951, la cea de-a 72-a aniversare a savantului, care, în loc de un surâs, a găsit de cuviinţă să facă această grimasă în faţa unui fotograf care îşi exercita profesia. Clişeul i-a plăcut atât de mult lui Einstein, încât i-a solicitat fotografului să îi dea nouă exemplare, din care unul i l-a dăruit acestuia cu dedicaţie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu